Monday, March 22, 2010

22032010

失踪了差不多一个月。。。
我终于回来了。。。
看了看上一次的post。。。
隔了好久好久咯。。。
还真的对不起时常上来的你们。。。

这一个月里发生了很多事。。。
我爸妈又去玩了,可怜的我又得顾店啦。。。
不过这次顾店收获蛮大的。。。
骗到了3粒Coach。。。
嘻嘻。。。
那么好的事去哪找啊???

顾店的期间。。。
我去了一趟新加坡。。。
这一趟的收获更大。。。
我不再是无业游民了。。。
找到工作啦。。。
现在这种经济。。。
我竟然能在2星期里面从找工到interview到拿到工作。。。
这不叫幸运我也不知道是什么了。。。
不过还得等3个月再进工。。。
我还能再量3个月马路。。。
有人想知道你家前面的马路有多宽吗???
我可以帮你哦。。。

4 comments:

See Yee said...

我想知道。 
现在经济谁说不好?
到处都要请人。 
我公司还烦请不到人呢!

said...

ur com need ppl doesn't mean all com need ppl mah...
the economy is recovering but not all com get to survive le...

JaN!Ce said...

nowadays... doesnt mean u got money sure u can get hire people easily.. people also know how to choose a better job..

yshin,so u start working in June?

said...

i already start working lo...
but is in Mlk la...
enter training end of July in S'pore...
start work on Aug lo...
still long long way to go...